Dimarts 6 de juny, segona convocatòria del seminari-taller «Exportar talent: rendibilitzar les fires internacionals»

 

Moment del seminari-taller al Gremi

Moment del seminari-taller al Gremi celebrat el dijous 25 de maig

El Gremi d’Editors de Catalunya ha organitzat una segona convocatòria del seminari en forma de taller amb el títol «Exportar talent: rendibilitzar les fires internacionals». Aquest segon seminari-taller és gratuït per als associats i les places són limitades, i es durà a terme el dimarts 6 de juny a les 9.00h., a la seu social del Gremi (carrer València, 279, primera planta). 

Fa anys que fins i tot les empreses editorials més petites són conscients que la internacionalització és fonamental per a la supervivència empresarial, ja sigui per comprar o per vendre.

Les editorials participem des de fa anys a diverses fires internacionals del llibre, però

  • Ho fem prou bé?
  • Ens organitzem prou a l’hora d’anar a la fira?
  • Ens és rendible la despesa?
  • És veritat que cal preparar-se amb molts mesos d’antelació o és una mitificació?
  • Com puc minimitzar l’impacte del volum de feina i el cost que suposa la participació a una fira?

El Gremi d’Editors de Catalunya ha cregut convenient organitzar un seminari en forma de taller que respongui aquestes i altres preguntes.

La sessió s’ha plantejat de 4 hores amb un petit taller (a mitja sessió) i va dirigida a tots aquells professionals que

  • No han anat mai a una fira i s’estan plantejant participar-hi
  • Han participat en algunes fires però consideren que els falten recursos i estratègies a l’hora d’organitzar una fira
  • Fa temps que participen en una fira però fa anys que utilitzen les mateixes estratègies, veuen els mateixos editors i consideren que no n’acaben de treure rèdit

PONENTS:

  • Carlota Torrents. Agent literària fundadora d’Asterisc Agents. Sotsdirectora del Màster en Edició de la UPF, cocreadora del Què llegeixes?, editora i gestora cultural.
  • Natàlia Berenguer. Agent literària fundadora d’Asterisc Agents, amb àmplia experiència en fires tant com a agent, en els darrers 9 anys, com a editora en els seus inicis professionals.

PROGRAMA:

 

PRE-FIRA:

1. Objectius

1.1. Comprem o venem?
1.2. A quina fira anem i què n’esperem?

2. Previsions de calendari

2.1. Amb molta antelació
2.2. Amb certa previsió
2.3. Last minute?

A LA FIRA:

3. A la fira

3.1. La maleta
3.2. Taula o estand propi
3.3. Itinerància
3.4. Stand-check

4. Agenda

4.1. Poc i bo
4.2. Molt variat
4.3. Improvisació: pros i contres

5. Material de venda i compra

5.1. Què mostro?
5.2. Què m’ensenyen?
5.3. Què dono?
5.4. Què m’enduc?

6. La cita. Taller

6.1. Tipologia de cites
6.2. Els perfils de l’altre
6.3. Com afrontar una cita

POST FIRA:

7. El famós Follow-up

7.1. Com rendibilitzar el follow-up
7.2. Com fidelitzar els contactes

Places limitades

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.

INSCRIPCIÓ

 



Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè tinguis la millor experiència com a usuari. Si continues navegant donaràs el teu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, clica l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies