Com associar-se?

Cal presentar la següent documentació a la Secretaria de l’Associació:

1. Carta de presentació
2. Formulari d’inscripció  Descarrega’l aquí
3. Butlleta de domiciliació bancària dels rebuts semestrals Descarrega’l aquí
4. Fotocòpia del model 036 de la Declaració Censal per determinar l’activitat principal
5. Catàleg o relació dels llibres editats fins ara

Aquesta documentació és estudiada per la junta directiva, que accepta o denega l’alta de l’empresa com a membre associat.

No hi ha quota d’entrada o d’inscripció. Segons el vostre volum de negoci s’assigna un grup de quotes. També es té en compte si l’empresa és membre del Gremi d’Editors de Catalunya. S’emeten els rebuts semestralment.

Per a qualsevol dubte o més informació adreceu-vos a la Secretaria de l’Associació: On som



Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè tinguis la millor experiència com a usuari. Si continues navegant donaràs el teu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, clica l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies