Entrevista a Ramon Ribó, Director Comercial i Marketing a RBA: “El principal repte de l’edició en català és fer que l’oferta en llibres sigui més atractiva i competitiva”

Cinc minuts amb…

 Ramon Ribó, Director Comercial i Marketing a RBA


Ramon Ribó, Director Comercial i Marketing a RBA

Entrevistem Ramon Ribó, Director Comercial i Marketing a RBA

1.Com veus l’ecosistema actual del llibre en català?

El veig amb optimisme. En el gènere infantil i juvenil, el llibre en català ja suposa més de la meitat de les vendes, quan en el total de tots els generes just arriba a un terç. Això, amb polítiques ben coordinades, assegura la consolidació i el creixement futur del llibre en català.

2.Indica’ns els reptes de futur més importants de l’edició en català?

El principal repte és fer que l’oferta de llibres en català sigui més atractiva i competitiva que altres i, d’aquesta manera, aconseguir més lectors. Per un altre cantó, i que afecta no només al llibre en català, s’ha d’aconseguir que en el mercat de l’entreteniment, que tant està canviant, la lectura sigui una alternativa atractiva davant d’altres noves formes de lleure.

3.Quin penses que ha de ser el paper de l’Associació en la conjuntura actual?

Ha de ser un suport per l’editor en català. També, amb altres actors del sector del llibre i l’administració, ha de ser el dinamitzador de polítiques que fomentin la producció de qualitat i la lectura en català.

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè tinguis la millor experiència com a usuari. Si continues navegant donaràs el teu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, clica l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies