Aquest document recull les principals trobades internacionals entre el món literari i l’audiovisual que tenen com a objectiu la venda dels drets audiovisuals d’obres literàries. És fruit de la feina conjunta entre el Festival Internacional de Cinema de Sitges i l’Institut Ramon Llull i recull informació de dues trobades anuals i quatre festivals.
Del_llibre_a_la_pantalla_la_venda_internacional_de_drets_audiovisuals._Institut_Ramon_LlullDel llibre a la pantalla: la venda internacional de drets audiovisuals
> Passa al sector... > Del llibre a la pantalla: la venda internacional de drets audiovisuals
- “L’Escala s’endinsa en el Mediterrani”, article publicat a El Punt Avui
- “La promoció de la lectura”, per Gemma Lluch
- “El MOT 2021 posa la mirada en la creativitat artística vista des de la literatura”, Nació Digital Garrotxa
- Política Lingüística convida els usuaris del Centre de Documentació a valorar-ne els serveis en línia
- “Més lectors i més hores de lectura pel confinament”, informe de la Federación de Gremios de Editores de España (FGEE)
- XXI Premi de Traducció Giovanni Pontiero
- “Mor Joan Margarit, veu serena, valenta i consoladora de la poesia catalana”, Ara Llegim
- Participa en el qüestionari per valorar l’impacte de la covid-19 en el sector cultural català
- Convocatòria del XXXVI Premi Ferran Soldevila
- “Les llibreries es reivindiquen com a “essencials” amb la publicació d’un llibre comestible”, El Punt Avui