Article de l’Illa dels Llibres publicat el 27 de novembre del 2018. Fes clic aquí per veure l’article original
L’editorial RBA-La Magrana arrenca la desena edició del premi de novel·la negra en català.
El Premi Crims de Tinta compta amb una dotació de 5.000 euros i la data límit per a la presentació d’originals és el 28 de desembre. Poden optar al VI Premi Crims de Tinta les novel·les de gènere negre, policíac o d’intriga escrites originalment en català.
‘Wad-Ras’, la novel·la sobre el primer cas dels Mossos d’Esquadra de Joan Miquel Capell , va ser l’obra guanyadora de la darrera edició Premi Crims de Tinta.
Marc Pastor, Carles Quílez, Teresa Solana, Agustí Vehí, Andreu Martín, Emili Bayo, Núria Cadenes i Marc Moreno han estat els autors que han rebut el premi Crims de Tinta en les darreres edicions.
REQUISITS PER PRESENTAR-SE
Les obres han de tenir una extensió mínima de 150 fulls (2.100 espais per full) i s’ha de presentar una còpia de l’original en DIN A4, mecanografiada a doble espai i a doble cara, perfectament llegible i enquadernada, acompanyada de la versió digital de la novel·la en un CD. Les dades de l’autor han de figurar dins una plica a part identificada pel nom i cognoms de l’autor -o el pseudònim, si s’escau- i el títol de la novel·la. A dins hi ha de constar el nom i cognoms de l’autor, el domicili, el telèfon i l’e-mail de contacte.
Si vols llegir l’article sencer clica aquí