De passeig… Itineraris literaris de la mà dels seus autors/es

La Setmana del Llibre en Català ofereix 22 passejades literàries a partir de llibres publicats de la mà de les seves autores i autors i proposades per les respectives editorials, i altres entitats, que ens permeten descobrir els escenaris de cada una de les obres.

13 d’aquests itineraris tenen lloc a Barcelona ciutat i 9 es desenvolupen en altres indrets de tot Catalunya. En aquests últims es comptarà amb el suport d’Òmnium Cultural durant la ruta.

Els itineraris de La Setmana del Llibre en Català són una bona oportunitat per a les editorials per donar a conèixer la novetat del moment a través d’una ruta realitzada per l’autor/a del propi llibre que permet reconèixer uns espais o escenaris on tenen llocs les accions.

Aquest any hi ha un total de 22 rutes diferents (23 itineraris si tenim en compte que d’una de les rutes gratuïtes se’n faran 2 sessions). Hi ha rutes a càrrec d’autors i autores com Enric Calpena, Gisela Pou, Màrius Serra, Marta Lloret, Josep Gordi Serra o Teresa Roig. 13 d’aquests itineraris es realitzaran a la ciutat de Barcelona i 9, a altres punts del terri- tori. Entre els diferents municipis on es faran els itineraris trobem Mont- blanc, Vilafranca del Penedès, Tortosa o Poble Vell de la Mussara, a les muntanyes de Prades, entre altres indrets.

Les inscripcions en línia romandran obertes fins dos dies abans de cada itinerari. Després d’aquesta data es podran adquirir les entrades al mateix punt de trobada de l’itinerari, sempre que hi hagi places disponibles.

Si esteu molt interessats a participar d’algun itinerari que tingui les entrades exhaurides, preguem ens envieu un correu a itineraris@lasetmana.cat i us apuntarem a una llista d’espera per si alguna de les persones inscrites no pogués assistir.

Les inscripcions es fan des de la mateixa pàgina web de La Setmana. Podeu clicar sobre l’itinerari que us interessi i seguir les passes per realitzar la compra.

El mateix dia de l’itinerari us lliurarem un val a compte de 4.50€ vàlid per la compra del llibre de la ruta a La Setmana del Llibre en Català o en el mateix punt on es realitza l’itinerari (en cas de les rutes de fora de Barcelona ciutat).

LES PLACES SÓN LIMITADES!

Preu:

– 9€ Preu itinerari

Preu especial:

7€ Fent el pagament abans de l’11 d’agost
6€ Socis del Carnet Jove
6€ Socis d’Òmnium Cultural
6€ Socis del TRESC
9€ Promoció 2×1 de La Vanguardia
9€ Promoció 2×1 targeta Client Bonpreu

Promocions no acumulables.

Més informació: